Dereli köyündeki İl Genel Meclisi İlkokulu ve İl Genel Meclisi Ortaokulu'nun yemekhanesinde öğle saatlerinde tavuk ve pilav yiyip ayran içen 29 öğrenci fenalaştı. Yöneticilerin ihbarıyla okula sağlık ekipleri sevk edildi. Mide bulantısı ve kusma şikayetleri olan öğrenciler, zehirlenme şüphesiyle ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı. Ayakta tedavi edilen öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.İlgili Haberler:Putin'den flaş sözler... Alarm durumundalar!Kaan Urgancıoğlu'nun kardeşi Can ile olan benzerliği şaşırttıHenüz 29 yaşında... Paraya para demiyor! En zenginler içinde ilk sırada
Gündem
Yayınlanma: 15 Ekim 2021 - 17:08
29 öğrenci hastanelik oldu! Zehirlenme şüphesi...
Osmaniye'nin Dereli köyünde ilkokul ile ortaokulun yemekhanesinde tavuk ve pilav yiyen 29 öğrenci, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.
Gündem
15 Ekim 2021 - 17:08
İlginizi Çekebilir





