Eyyübiye Mahallesi'deki Nihat Demirelli Aile Sağlığı Merkezi'ne giden İsmail A. ve kuzeni Abdulkadir A., aile hekimi Mehmet Emin 'tan bir yakınlarının kullandığı ilaç yazmasını istedi. ise muayene etmeden böyle bir yapamayacağını söyledi. Doktor ile iki kuzen arasında tartışma çıktı. Güvenlik görevlileri, iki kuzeni dışarıya çıkararak merkezin kapısını kilitledi. İki kuzen bu kez kapı ile pencereleri tekmeleyip yumrukladı.OLAY ANI CEP TELEFONU KAMERASINDASağlık çalışanlarının polisi aradığını duyan saldırganlar kaçtı. İhbar üzerine gelen polis ekipleri, iki kişiyi bir süre sonra yakalayarak gözaltına aldı. O anlar cep telefonu kamerasıyla görüntülenirken, emniyette sorgusu tamamlanan iki kuzen adliyeye sevk edildi. Sorgularında pişman olduğunu belirten İsmail A. ile Abdulkadir A., çıkarıldıkları nöbetçi mahkemece adli kontrol şartıyla salıverildi.Öte yandan Nihat Demirelli Aile Sağlığı Merkezi'ne giden İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, saldırıya uğrayan aile hekimi Mehmet Emin ile diğer çalışanlara geçmiş olsun dileğinde bulundu.İlgili Haberler:İngiliz bilim insanlarından dünyayı umutlandıran koronavirüs açıklaması: Kayıp parçayı bulduk! 7 Ekim'de evlenmişlerdi... İşte İdo Tatlıses ile Yasemin Şefkatli'nin eviAşk bitti, 150 bini geri ver!
Genel
Yayınlanma: 14 Ekim 2021 - 16:39
Doktorla tartışıp, kapı pencereleri yumrukladılar! Serbest kaldılar
Şanlıurfa'da bir yakınına ilaç yazılmadığı iddiasıyla aile hekimiyle diğer çalışanlarla tartışıp, aile sağlığı merkezinin kapısıyla pencerelerini yumruklayıp...
Genel
14 Ekim 2021 - 16:39




